نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت قرار دارد

استاندار مازندران در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت در ساری، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجید حسین زادگان استاندار مازندران صبح امروز در راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت که با حضور پرشور مردم ساری برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت از مهمترین زیرساخت‌های توسعه است،گفت: امنیت نقش مهمی در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه دارد و به عنوان زیربنای توسعه در تمام دنیا شناخته شده است.

او با بیان اینکه خدشه دار شدن امنیت به ضرر مردم است تامین امنیت را وظیفه همگانی و آحاد جامعه دانست و افزود: در تولید امنیت همگان باید نقش آفرینی کنند و حفظ نظم و امنیت تنها مختص یک یا چند دستگاه نیست بلکه وظیفه آحاد جامعه است.

استاندار مازندران گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت در جامعه است و همه دستگاه‌ها و به ویژه مردم باید با رعایت نظم و قانون در این حوزه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

او با اشاره به حوادث اخیر در کشور با بیان اینکه این جریانات از قبل با صرف هزینه‌های سنگین و استخدام اشرار و اراذل و اوباش از سوی دشمنان نظام، ساماندهی و پیش بینی شده بود، افزود: نیروی انتظامی در کنترل و مقابله با این حوادث بسیار خوب عمل کرده و توانسته است به خوبی این جریانات را مدیریت و از تبدیل اعتراضات اجتماعی به آشوب و اغتشاشات در مازندران جلوگیری کند.

حسین زادگان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات نیرو‌های انتظامی، امنیتی و بسیج در برقراری نظم و امنیت استان از هوشیاری و بصیرت مردم در این حوادث قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت در جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار