صادقی: سایپا مقابل شاهین یکی از بهترین بازی هایش را انجام داد

سرمربی تیم سایپا تهران گفت: یکی از بهترین دیدار‌های خود را در این فصل مقابل شاهین انجام دادیم.

صادقی: سایپا مقابل شاهین یکی از بهترین بازی هایش را انجام داد/ ۲ هفته است داوران به ضررمان اشتباه می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا تهران در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سایپا و شاهین شهرداری بوشهر که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، بیان کرد: بچه‌های ما بازی فوق العاده خوبی ارائه کردند. به نظر من دروازه بان حریف بهترین بازیکن زمین بود. یکی از بهترین دیدار‌های مان را در این فصل مقابل شاهین انجام دادیم و هم روی زمین و هم روی ارسال‌ها موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. ضربات خوبی هم زدیم که کویلیتایا واکنش‌های خوبی داشت.

او ادامه داد: پیش از اینکه به نشست خبری بیایم فیلم بازی را دیدم و به نظر من داور در دقیقه پنج پنالتی صد در صد سایپا را اعلام نکرد که البته باید کارشناسان داوری نظر بدهند. مانند دیدار قبلی مان با پیکان بار دیگر دچار اشتباهات داوری شدیم.

سرمربی تیم سایپا تهران در پایان تصریح کرد: از عملکرد بازیکنانم مقابل شاهین رضایت دارم چراکه تمام تلاش خود را انجام دادند. بار‌ها به ۱۸ قدم حریف رسیدیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. باید بیشتر کار کنیم تا ضعف گلزنی مان رفع شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران و جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار