پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

هواداران پرسپولیس صبور باشند/ در بسیاری از مواقع شوک به تیم، جواب می‌دهد

پنجعلی گفت: کار برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ دشوار شده است، اما گاهی مواقع شوک دادن به تیم، می‌تواند جوابگو باشد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌ و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های سرخ‌پوشان  و اعتراض هواداران این تیم به گابریل کالدرون، اظهار داشت: تیم در مجموع خوب کار نکرد. انتظار و توقع هواداران به جا است. چرا که در تهران بازی می‌کردیم. البته در این بازی‌ موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما گلزنی نکردیم. انتظار بیشتری از پرسپولیس داریم و امیدوایم هواداران و پیشکسوتان از تیم حمایت کنند.

در بسیاری از مواقع شوک دادن به تیم، جوابگو بوده است/ هواداران پرسپولیس صبور باشند

پنجعلی ادامه داد: هنوز اتفاقی رخ نداده است و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و شرایط ممکن است تغییر کند. در جدول رده‌بندی نیز الآن تیم سوم است. من اعتقاد دارم که باید از کالدرون و تیمش حمایت کرد، تا دوباره شرایط ایده‌آل در تیم به وجود بیاید.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس در آستانه فسخ قرارداد با کالدرون


بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درباره  احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی اظهار داشت: فکر می‌کنم این موضوع در حد شایعه باشد. به نظر من با توجه به شرایطی که تیم ملی در حال حاضر دارد، هیچ چیز به اندازه آرامش مهم نیست. البته اگر هم روزی قرار شد که برانکو به تیم ملی بازگردد، فدراسیون فوتبال باید این موضوع را اعلام کند. در غیر این صورت ادامه این شایعات می‌تواند به تیم ملی لطمه بزند.

در بسیاری از مواقع شوک دادن به تیم، جوابگو بوده است/ هواداران پرسپولیس صبور باشند

او در مورد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس گفت: در بسیاری از مواقع شوک دادن به تیم، جوابگو بوده است. البته برخی مواقع نیز جواب نمی‌دهد. در موارد مشابهی که تیم‌ها به چنین بن بست‌هایی می‌رسند، دست به تغییرات می‌زنند. کار ما برای راهیابی به جام‌جهانی سخت شده است، اما قبل از اینکه آمدن برانکو و یا هر مربی دیگری به تیم ملی نهایی نشده است، فدراسیون باید مانع  از دست رفتن تمرکز ملی‌پوشان شود. باید آرامش در تیم ملی باقی بماند.


بیشتر بخوانید: برانکو: جلسه‌ای با اعضای فدراسیون فوتبال ایران نخواهم داشت/ به هیچ عنوان به تیم ملی نمی‌روم


انتهای پیام/

واکنش پنجعلی به اتفاقات این روز‌های پرسپولیس و تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۰۹:۴۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
پرسپولیس با برانکو تو ۳ فصل ، ۴باخت
پرسپولیس با کالدرون تو این فصل ۴باخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
چقدر هم ما تو رو قبول داريم
آخرین اخبار