برخورد با متخلفان گران فروش در کوتاه‌ترین زمان / پلمب یک واحد صنفی توزیع گاز

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: پرونده‌های متخلفان در طرح مقابله با گران فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

محمدی سرپرست تعزیرات حکومتی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: از آغاز اجرای طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی تاکنون به شکایات ارسالی خارج از نوبت و با قید فوریت رسیدگی شده و در این مدت یک واحد صنفی توزیع گاز مایع به علت گرانفروشی پلمب شده است.

محمدی ز افزایش ساعات گشت تعزیراتی خبرداد وافزود: نظارت بر میدان میوه و تره بار و محل‌های عرضه و پخش کالا‌های اساسی بطور ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک قرار دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: تعزیرات در هر نقطه از فرآیند عرضه کالا و خدمات به موضوعات گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب و قاچاق ورود و با متخلفان برخورد می‌کند.

محمدی اضافه کرد: متخلفان صنفی در زمانی که شاکی خصوصی است علاوه بر پرداخت جریمه باید خسارت وارده به شاکی را هم بپردازند.

او اضافه کرد: در صورت تشکیل پرونده تخلف، متخلفان باید طبق قانون دو تا پنج برابر آنچه که تخلف کرده اند جریمه پرداخت کنند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گفت: گزارشات محدودی از افزایش قیمت کرایه آن هم مربوط به مسافرکش‌های شخصی رسیده که با توجه به اینکه مسافرکشی رانندگان خودروی شخصی بدون دریافت مجوز غیرقانونی است مراجع متولی باید جلوی این کار را بگیرند.

محمدی افزود: از آژانس‌ها، اتحادیه تاکسی رانی، پایانه‌ها و موسسات حمل و نقل درون و برون شهری بطور منظم بازدید و اقدامات لازم برای جلوگیری از تخلفات احتمالی معمول می‌شود.

او گفت: تا اتخاذ تصمیم‌های جدید رویکرد تشدید نظارتی را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

پرونده‌های متخلفان در طرح مقابله با گران فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.