معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان خبر داد؛

توزیع ۱۲ تن سیب‌درختی بین مددجویان گرمسار

ابراهیم احسانی بابیان اینکه بالغ‌بر ۱۲ تن سیب‌درختی بین مددجویان گرمسار توزیع شد، گفت: این اقدام به همت خیران و داوطلبان هلال‌احمر صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابراهیم احسانی، معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان، بابیان اینکه بیش از ۱۲ تن سیب‌درختی به‌صورت رایگان میان مددجویان و افراد نیازمند گرمسار توزیع‌شده است، گفت: ارزش تقریبی آن ۴۸۵ میلیون ریال برآورد می‌شود که به همت خیران و داوطلبان شعبه گرمسار صورت گرفته است.

او افزود: واحد داوطلبان شعبه گرمسار با همکاری مرکز خیران این شهرستان اقدام به جذب کمک‌های غیر نقدی (سیب‌درختی) در هشت نوبت و توزیع آن در میان مددجویان و افراد نیازمند کردند که این اقدام شایسته تقدیر است.

معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان میزان سیب‌های توزیع‌شده را ۱۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برآورد کرد و ابراز کرد: در این فعالیت انسان دوستانه بیش از ۳۰ نفر از خیران، باغداران و داوطلبان مشارکت داشتند.

احسانی بیان کرد: در امور داوطلبان هلال احمر فعالیت‌های بسیاری برای رفع نیاز محرومان جامعه صورت می‌گیرد که تهیه سبد کالا و نان، ویزیت رایگان بیماران و افراد مناطق محروم، پخت غذای گرم از جمله این فعالیت‌ها را شامل می‌شود که به همت خیران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / م

فعالیت امور داوطلبان هلال احمر برای رفع نیاز محرومان

برچسب ها: هلال احمر ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.