نشست تخصصی ناجا با محوریت منظومه فکری مقام معظم رهبری

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: برترین مقالات نخبگان با محوریت منظومه فکری مقام معظم رهبری در نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی با حضور جمعی از نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره بر حضور و استفاده از نخبگان برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی گفت: تا کنون ۷۰ مقاله با محوریت منظومه فکری مقام معظم رهبری برای این همایش ارسال شده که برترین مقالات مشخص و از نخبگان تقدیر شد.

او در نشست تخصصی جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری گفت: نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی در راستای همایش ملی ناجا با حضور امام جمعه اصفهان برگزار شد.

عادل پور افزود: در مجموع ۲۸ عنوان محور برای این منظومه فکری مشخص شده است که از این تعداد ۷ محور به استان اصفهان تخصیص یافت. از جمله این محور‌ها میتوان به جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، نقش مراکز انتظامی در تحقق جامعه اسلامی، الزامات آموزشی و مهارتی ناجا در تحقق جامعه اسلامی، تبیین اندیشه‌های انتظامی امنیتی مقام رهبری، نقش سازمان‌ها و مراکز نظامی و انتظامی در نحقق جامعه اسلامی، ابعاد جامعه اسلامی و همچنین مبانی نظری کلامی و اصول جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری اشاره کرد.

او در پایان گفت: خروجی این همایش در آینده می‌تواند خط فکری و حرکنی سازمان عقیدتی سیاسی در جهت پیاده کردن مطالبات حضرت آقا و انشاالله رسیدن به جامعه اسلامی باشیم.
 
انتهای پیام/ی
 

برگزاری نشست تخصصی همایش ملی ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.