کشف ۵۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه، از کشف ۵۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با همکاری پلیس کرمانشاه و کاشان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علیرضا دلیری رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه در خصوص حمل مقدار زیادی تریاک توسط یکی از قاچاقچیان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پس از شناسایی خودروی پراید فرد قاچاقچی و مسیر تردد آن که به سمت شهر کاشان بود، به تعقیب نامحسوس آن پرداخته و پلیس کاشان را نیز در جریان قرار دادند.

 دلیری افزود: در نهایت خودروی حامل موادمخدر در ابتدای شهر کاشان با کمک پلیس تیم شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۵۴ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.

او از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت خرده فروشان و قاچقاچیان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

 دلیری در پایان و با بیان اینکه تا پایان آبان ماه مقدار کشفیات موادمخدر در استان به بیش از یک تن و ۸۵۰ کیلوگرم رسیده است، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد .

 

 

انتهای پیام/د

حمل مقدار زیادی تریاک توسط یکی از قاچاقچیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار