مشارکت مردم در توسعه و تجهیز بقاع متبرکه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون گفت: مردم شهرستان تیران و کرون در سال جاری برای توسعه و تجهیز بقاع متبرکه ۱ میلیارد ریال کمک رسانی کرده اند.

اکبر صادقی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تیران وکرون در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: شهرستان تیران و کرون یکی از نقاط استان اصفهان است که ظرفیت گردشگری ویژه‌ای در بخش روستایی و شهری با آثار تاریخی و میراثی فراوان دارد و از مکان‌های با جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به امامزاده‌ها و مساجد فراوان آن اشاره کرد که شهرت بی نظیری در کشور دارد.

او ادامه داد: مردم شهرستان تیران و کرون در سال جاری برای توسعه و تجهیز بقاع متبرکه ۱ میلیارد ریال کمک رسانی کرده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون به اقدامات عمرانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: تکمیل کاشی کاری ایوان ورودی امامزاده احمدرضابا هزینه ۴۵۰ میلیون تومان، تکمیل سرویس بهداشتی سید سراع الدین عسگران باهزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان، محوطه سازی و سنگ فرش امامزاده بی بی فاطمیه محمدیه هزینه یکصد و ۳۰۰ میلیون تومان و احداث مجموعه فرهنگی اداری امامزاده عبداله کوهان با هزینه ۳۸۰ میلیون تومان واحداث سرویس بهداشتی با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان است.

صادقی در ادامه گفت: مشارکت مردمی برای فعالیت‌های عمرانی بقاع متبرکه تیران و کرون در مقایسه با سال گذشته تقریبا ۲۰ در صد رشد داشته که با مشاهده فعالیت‌های عمرانی و خدماتی همت افراد برای تکمیل طرح‌ها افزایش یافته است.

او ادامه داد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های آستان مقدس امامزاده عبداله کوهان در حال انجام است.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه تیران و کرون گفت: توسعه محیط و امکانات این مراکز دینی به مشارکت و حمایت بیشتر مردم نیاز دارد که کمک‌های آن‌ها مایه خیر و برکت دنیا و آخرت می‌شود و در ترویج معارف اهل بیت موثر است.

صادقی با اشاره به همبستگی بین ظرفیت گردشکری ومعنوی در بقاع متبرکه تیران و کرون افزود: گردشگری معنوی در این شهرستان مصداق دارد و سالانه بیش از ۱۰ هزار نفر سفر می‌کنند که امامزاده احمدرضا با تعداد ۵ هزار نفر مسافر بیشترین آمار گردشگران را به خود اختصاص داده است.

او درپایان افزود: امامزاده علی بن علی ابن ابی طالب، امامزاده عبداله، امامزاده احمدرضا، امامزاده عدنان، امامزاده بی بی سید فاطمیه، امامزاده سیدابوالحسن، امامزاده سید سرالدین و بقعه سادات امامی از جمله بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون است.

انتهای پیام/ی
 
 

توسعه و تجهیز بقاع متبرکه در تیران و کرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار