مدیر حج و زیارت گلستان؛

تدارک ۴۸ دفتر حج و زیارت برای نقل و انتقال فیش حج / افراد از نقل و انتقال فیش خارج از این شبکه خودداری کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: ثبت نام زائران حج تمتع از بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سیدعلی میرقاسم پور مدیرحج و زیارت گلستان درباره نقل و انتقال فیش‌های حج گفت: سازمان حج و زیارت سامانه تشرف را برای نقل و انتقال فیش‌ها راه اندازی کرده و کسانی که می‌خواهند نقل و انتقال فیش‌های حج را انجام دهند باید به این سامانه مراجعه کنند.


سیدعلی میرقاسم پور تاکید کرد: افراد برای نقل و انتقال از طریق اشخاص حقیقی خودداری کنند و ۴۸ دفتر استان نیز برای این انتقالات نیز آماده است.


میرقاسم پور گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان حج و زیارت، ثبت نام زائران حج تمتع از بهمن همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می‌شود.


او با بیان اینکه اولویت ثبت نام با زائرانی است که اطلاعات شخصی خود را در سامانه رزرو سازمان حج به روز رسانی و تکمیل کرده اند افزود: هر گونه اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام و سایر مسائل مربوط از طریق شماره‌ای که زائران در زمان به روز رسانی اعلام کرده اند، انجام می‌شود.


میرقاسم پور گفت: اگر فردی اطلاعات شناسنامه‌ای یا هر گونه اطلاعات شخصی اش تغییر کرده است، می‌توانند با ورود به سامانه reserve.haj.ir برای ویرایش یا تکمیل آن اقدام کند.


مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه در گلستان حدود ۳۲ هزار نفر فیش حج تمتع دارند افزود: تا کنون ۸ هزار گلستانی با ورود به سامانه رزرو، اطلاعات شخصی خود را به روز کرده اند.


به گفته او، افرادی که دسترسی به سامانه اینترنتی ندارند می‌توانند به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.


انتهای پیام / فا


۳۲ هزار گلستانی در نوبت تشرف به حج تمتع

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.