رونمایی از کراس‌اور کیا Seltos ۲۰۲۰ + تصاویر

شرکت کیا در نمایشگاه گوانگژو از نسل دوم خودرو KX3 با نام Seltos رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،نمایشگاه خودرو گوانگجو ۲۰۱۹ امروز میزبان یک اتومبیل جدید و متفاوت بود، شرکت کیا پس از گذشت ۴ سال از تولید شاسی‌بلند اندازه کوچک KX3، نسل دوم این اتومبیل را امروز در نمایشگاه گوانگژو با نام و ظاهری کاملا جدید رونمایی کرد. این مدل با نام Seltos یک کراس‌اور اسپرت جدید است که در اندازه کوچک تولید شده و طراحی جلو و عقب آن تغییرات گسترده داشته است. طراحی داخلی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی کنسول مرکزی و سیستم صوتی Sound Mood Lighting از ویژگی‌های جدید این خودرو هستند.

مشخصات فنی کیا Seltos 

طبق اطلاعات اعلام شده، کیا Seltos نسخه بازار آمریکا در دو نسخه تولید می‌شود. مدل اول دارای پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی با ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت است. نسخه دوم به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۷۵ اسب‌بخار مجهز شده است. کیا در هر دو مدل از سیستم انتقال ۷ سرعته DCT استفاده کرده، اما همین کراس‌اور در بازار چین با پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری با ۱۱3 اسب‌بخار قدرت، سیستم انتقال ۸ سرعته خودکار و مقدار مصرف ۵.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، عرضه می‌شود.

رونمایی از کراس‌اور کیا Seltos 2020 + تصاویر

از امکانات امنیتی کیا Seltos جدید می‌توان به هشدار توجه راننده، دستیار برخورد از جلو، ترمز پارکینگ الکتریکی، سیستم ارتباطی کیا UVO و برخی دیگر از ویژگی‌های نوین اشاره کرد.

در کنار این موارد، کیا اعلام کرد مدل الکتریکی سدان K3 که با نام Forte شناخته می‌شود نیز در حال تولید است. این مدل نیز برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده، این نسخه به مدل‌های درون‌سوز و پلاگین هیبریدی کیا فورت می‌پیوندد. این خودرو با سامانه رانندگی خودکار سطح ۴ کار می‌کند، در این حالت کل رانندگی از مبدا تا مقصد مشخص شده توسط خود خودرو انجام می‌گیرد. البته کیا پدال و فرمان را نیز در این مدل الکتریکی طراحی کرده تا در زمان دلخواه، راننده مدیریت خودرو را به دست بگیرد.

رونمایی از کراس‌اور کیا Seltos 2020 + تصاویر

رونمایی از کراس‌اور کیا Seltos 2020 + تصاویر

انتهای پیام/

نسل دوم شاسی‌بلند کیا KX3 معرفی شد

برچسب ها: کیا ، شاسی بلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار