اجرای حکم بیش از ۱۰ هزار پرونده تخلف در امور اراضی

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشور خبرداد: تا پایان سال حکم بیش از ۱۰ هزار پرونده تخلف در امور اراضی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشور در یاسوج گفت: یگان حفاظت با نگاه پیشگیری و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی تشکیل شده است و برخورد با متخلفان و هرگونه تغییر کاربری از وظایف این یگان است.
 
ابراهیم حسن آبادی افزود: در طول یکسال گذشته که یگان حفاظت از اراضی کشاورزی تشکیل شده در ۲۰ استان کشور نیز این یگان راه اندازی شده است.
 
حسن آبادی با بیان اینکه در یک سال گذشته حدود ۴۰۰ گشت واکنش سریع فعال شده است گفت: پیش از این نیز سامانه ۱۳۱ راه اندازی شد که اطلاعات جامع را می‌توانیم از مردم دریافت کنیم.
 
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشور بیان کرد: با دریافت گزارش تخلفات تغییر کاربری در حوزه اراضی کشاورزی هیچ گونه پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود و از همان ابتدا اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شود.
 
او افزود: طبق آمار در سراسر کشور حدود ۱۰ هزار پرونده تخلف و تغییر کاربری در حوزه امور اراضی کشاورزی ثبت شده که انتظار داریم حکم آن‌ها تا پایان امسال اجرایی شود.
 
حسن آبادی اضافه کرد: در کهگیلویه و بویراحمد در ۷ ماه گذشته ۱۲۵ مورد تصرف اراضی کشاورزی به ثبت رسیده که همه آن‌ها رفع تصرف شده است.
انتهای پیام/غ

۱۰ هزار پرونده معلق زمین‌خواری در کشور وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.