تجلیل از مادران و همسران شهدا در عجب شیر

مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا به مناسبت هفته بسیج در عجب شیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، به مناسبت هفته بسیج مراسم تجلیل از مقام مادران شهدا که در حال حاضر ۷۶ تن از مادران شهدای عجب شیر در قید حیات هستنداین مراسم با هدف جبران کمی از تنهایی و سختی‌های مادران و همسران فداکار شهدا در این چند سال‌ها برگزار شد.

یحیی حیدری در مراسم تجلیل از مادران شهدا و همسران فداکار شهدا افزود: شهدای بسیجی این شجره طیبه بسیج را با خون خود آبیاری کردند و در کشور‌های منطقه منشأ برکات زیادی شده اند.

فرمانده سپاه عجب شیر تفکر بسیجی نقطه اتصال بین ملت و ولایت است گفت: بسیج بر اساس تفکر، شناخت، منطق و پایه دینی واعتقادی تشکیل شده است یک امر احساسی نیست بسیج رابط بین ولایت و مردم است.

او ادامه داد: سازمان دهی و خود بسیج از صدر اسلام بوده و پیامبر (ص) در مساجد بسیج مردمی تشکیل داده بودند و در اول انقلاب امام راحل بسیج را احیا کرد.

فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به شاخصه‌های بسیج گفت: بسیج نیروی کارآمد، آماده بکار، دشمن شناس، انقلاب و همیشه در صحنه است.

حیدری با اشاره به عملکرد‌های بسیج گفت: دفاع مقدس و سازندگی و آبادانی از نقش‌های برجسته بسیج در این انقلاب اسلامی بوده و بسیج موازی دولت‌ها نیست بلکه همیار با آن‌ها و در راستای ارتقای اهداف متعالی این نظام کمک می‌کند.

فرمانده سپاه عجب شیر بسیج را مطیع محض ولایت عنوان و افزود: بسیجی لیبرالی عمل نمی‌کند در حوادث کشور گزینشی وارد نمی‌شود بلکه با نثار جان خود به انقلاب و گوش به دهان، ولی فقیه با همه فتنه‌ها خالصانه و ولایی عمل می‌کند.

 

انتهای پیام/ش

مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا به مناسبت هفته بسیج در عجب شیر برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.