مانور سراسری زلزله و ایمنی در در یکصد مدارس استان یزد

دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در یکصد و ۱۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در ششم آذر ماه به صورت همزمان در یکصد و ۱۰ مدرسه استان به عنوان پایلوت برگزار می‌شود.

او افزود: برای اولین بار مراسم نمادین مانور سراسری زلزله و ایمنی در خارج از مرکز استان و در شهرستان زلزله خیز بهاباد برگزار می‌شود.

 دانافر ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های استانی مرتبط با برگزاری مانور اعم از اورژانس، نیروی انتظامی، هلال احمر وغیره جهت آموزش دانش آموزان، مربیان و کادر مدارس پایلوت انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: برگزاری جلسه با عوامل برگزار کننده مانور در شهرستان بهاباد، تعریف دوره سی ساعته آموزش ویژه مدیران مدارس با عنوان اصول مدیریت بحران در آموزش و پرورش و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری دوره از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.

دانافر افزود: در این مانور مدارس به عنوان مراکز محوری محله برای اسکان اضطراری و مدیریت حوادث پس از بحران در نظر گرفته می‌شود و به نوعی همسایه مجاور مدارس درگیر این مانور می‌شوند.

انتهای پیام/ی

برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس استان یزد

برچسب ها: زلزله ، اخبارمدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.