جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور خبر داد؛

اتمام عملیات ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف تا پایان سال

نامجو گفت: بخش غیر زیارتی صحن حضرت زهرا (س) تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

اتمام عملیات ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف تا پایان سال به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،مجید نامجو  جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد :  ستاد بازسازی عتبات عالیات  ۱۴ سال است که فعالیت خود را در کشور عراق آغاز کرده است.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق ابتدا کار خود را با مرمت اماکن مقدسه آغاز کرده، تبیین کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات امروز در استان‌های نجف، کربلا، سامرا و کاظمین در حال ارائه خدمات است.

نامجو اجرای پروژه احداث صحن حضرت زهرا(س) را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این ستاد در کشور عراق عنوان کرد و افزود: این صحن با ۲۲۰ هزار متر‌مربع وسعت ساخته شده که بخش زیارتی آن به اتمام رسیده و بخش غیرزیارتی در حال تکمیل است.

او از آغاز احداث صحن حضرت زینب (س) طی دو سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکنون ۱۴۱ پروژه را در کشور عراق به اتمام رسانده و ۴۸ پروژه دیگر نیز در دست احداث دارد.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به خدمات ارائه‌شده در اربعین حسینی مطرح کرد: امسال خوشبختانه علی‌رغم جمعیت دو برابری زائرین نسبت به سال گذشته توانسته با تمام امکانات به بهترین نحو و بدون هیچ مشکل خاصی خدمات در خور شأن زائران را ارائه دهد.

 انتهای پیام / ط ا

عملیات ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار