مسئولان از ظرفیت کم‌هزینه و پرثمر بسیج استفاده کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دولت‌مردان ما از ظرفیت گسترده بسیج استفاده کنند گفت: بسیج در جنگ اقتصادی موفقیت را به ارمغان می‌آورد و نهادی کم‌هزینه اما پرثمر و سراسر پیروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان لرستان که با عنوان «شکوه و اقتدار مقاومت» و با حضور گسترده بسیجیان و فرماندهان نظامی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: روز پنجم آذر یادآور تشکیل نهادی قدرتمند، با اقتدار و با بصیرت به‌نام بسیج است، نام بسیج زیبنده مردان راست‌قامت، باغیرت، شجاعت و شهامت است.

وی با بیان اینکه بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی، یک نهاد انقلابی با ویژگی اعتقادی ولایت‌مداری، از جان‌گذشتگی و صبر و مقاومت در مقام عمل شناخته شده‌است، افزود: 40 سال از عمر پربرکت بسیج گذشته‌ و امروز بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه جهانی مطرح است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بدون تردید تشکیل بسیج از الهامات و الطاف خفیه الهی بوده‌ است که حضرت امام(ره) تشکیل آن را دادند عنوان کرد: بسیج از ابتکارات مهم و یک اقدام دوراندیش امام بزرگوار بوده که امروز از سوی خلف صالحش رهبر فرزانه حکیم انقلاب اسلامی این نهاد بال‌ و پر گرفته و ثمره‌اش جهانی شده‌ است.

او با تأکید به اینکه بسیج یک نهاد برخاسته از دل مردم با ظرفیت‌های گسترده و پایان‌ناپذیر است، بیان کرد: این اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان قهرمان و دلاور استان لرستان در این میدان نمایشی از اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری‌ است.

میرعمادی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: هنوز بعد از 40 سال ظرفیت‌های بسیج ناشناخته مانده‌ است، بسیج به‌عنوان یک نیروی انسانی و نیروی آماده به‌کار خود یک ظرفیتی در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه است که می‌شود از آن استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید به اینکه بسیج به‌عنوان یک ظرفیت مهم، پایگاه بسیار با ارزش و مطمئن برای جذب جوانان است، خاطرنشان کرد: امروز پایگاه‌های بسیج مهم‌ترین محل اجتماع جوانان انقلابی و مؤمن است، این یک ظرفیت برای معنویت‌بخشی، بصیرت‌افزایی، تقویت ایمان و باورهای اعتقادی در جوانان است.

میرعمادی با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت بزرگی برای خدمت به مردم و به‌ویژه محرومان و مستضعفین است اظهار داشت: امروز بسیج سازندگی یک الگوی خدمت و پیشرفت‌‌شده است، بسیج همواره گره‌گشای کار مردم بوده و در هر برنامه و طرحی اگر به مشکل برخورد می‌شد بسیج آنجا حلال مشکلات بوده‌ است.

او با بیان اینکه بسیج ظرفیتی بسیار بزرگ برای حفظ نظام، انقلاب و سربازی فداکار برای ولایت و رهبری است، افزود: بسیج در برابر تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده و دشمن را در جنگ نظامی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی به عقب رانده‌ است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید به اینکه بسیج ظرفیتی برای مقابله با بحران‌ها، تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و تبدیل چالش‌ها به راه‌حل‌ها است، عنوان کرد: اقدامات بسیج در حادثه سیل و زلزله را مشاهده کردید که جای تقدیر و سپاس دارد.

او با بیان اینکه بسیج ظرفیتی برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است، بیان کرد: هرگاه در جامعه ما از سوی دشمنان احساس ناامنی کردیم حضور بسیجیان باعث امنیت و آرامش دل مردم شده‌ است.

میرعمادی با اشاره به اینکه امرور لازم است دولت‌مردان ما از ظرفیت گسترده بسیج استفاده کنند، گفت: بسیج در جنگ اقتصادی موفقیت را به ارمغان خواهد آورد، بسیج همیشه آماده به‌کار بوده و نهادی کم‌هزینه اما پرثمر و سراسر پیروزی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امروز به دشمنان می‌گوییم تا زمانی که تفکر بسیجی و بسیج در این سرزمین اسلامی وجود دارد آنان هرگز نخواهند توانست به این کشور آسیبی برسانند، بسیج با تمام قوا در برابر تمام منافع استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/د

مسئولان از ظرفیت کم‌هزینه و پرثمر بسیج استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار