۱۵ آذر، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار برای چهارمین جشنوارۀ رسانه‌ای ابوذر در بخش استانی تا ۱۵ آذر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش کشوری و چهارمین جشنواره در بخش استانی در دی ماه برگزار می‌شود و شرکت کنندگات تا ۱۵ آذر فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: در دو سال اخیر نیز این جشنواره با کیفیت قابل قبولی برگزار و مورد استقبال اصحاب رسانه در استان قزوین قرار گرفت.

مسئول بسیج رسانه استان ادامه داد: در سال ۹۶، ۲۳۹ اثر از ۲۴ رسانه به این جشنواره ارسال شده بود که این رقم در سال گذشته به ۳۸۴ اثر از ۳۵ رسانه افزایش یافت.

کشاورز اضافه کرد: ارسال آثار برای پنجمین جشنواره رسانه‌ای کشور و چهارمین جشنواره استانی تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد.

او تأکید کرد: آثار ارسالی باید مربوط به بازه زمانی آذر سال گذشته تا ۱۵ آذر امسال باشد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای بسیجیان، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، حساس کردن مسئولان به معضلات آسیب‌های اجتماعی و جریان‌سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکار‌ها از جمله اهداف جشنواره است.

کشاورز خاطرنشان کرد: رونق تولید، اقتصادمقاومتی، موضوعات آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین محرو‌های جشنواره ابوذر است.

او با بیان اینکه محور «گام دوم انقلاب» به عنوان موضوع ویژه جشنواره است، اضافه کرد: بخش‌های جشنواره شامل ۶ بخش از جمله بخش تیتر، خبر، گزارش، عکس خبری، یادداشت و مقاله و چندرسانه‌ای است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: ضوابطی برای جشنواره در نظرگرفته شده است و تمام اصحاب رسانه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ شرکت کنندگان در جشنواره باید آثار خود را با رعایت زمان‌بندی و قانون‌مندی ارسال کنند و آثار نباید با قوانین و مقررات جشنواره مغایر باشد و باید به نام ارسال کننده بوده و در غیراین صورت مسؤولیت آثار برعهده ارسال کننده آن است.

کشاورز گفت: به ازای هر اثر یک فرم مستقل پر می‌شود و آثاری که در جشنواره‌های دیگر ارسال شده باشد مورد قبول نیست.

او اظهار کرد: در سال جاری هر فردی می‌تواند در هر بخشی که علاقمند است در مجموع و حداکثر تا ۶ اثر ارسال کند و آثار از طریق سایت سازمان بسیج رسانه دریافت می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش کشوری و چهارمین جشنواره در بخش استانی در ۲۱ دیماه با حضور یکی از مسؤولان کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

مهلت ارسال آثار برای چهارمین جشنوارۀ رسانه‌ای ابوذر  تا ۱۵ آذر ادامه دارد

برچسب ها: مطبوعات ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار