ادعای هیئت وزیران سعودی علیه برنامه هسته‌ای ایران

هیئت وزیران سعودی با موضع گیری علیه برنامه هسته‌ای ایران، مدعی نقض کنوانسیون‌های بین المللی از سوی کشورمان شد.

ادعای هیئت وزرای سعودی علیه برنامه هسته‌ای ایرانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، هیئت وزیران عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های پیشین علیه کشورمان، مدعی نقض توافق‌ها و کنوانسیون‌های بین المللی از سوی ایران شد.

در جلسه هیئت وزیران عربستان سعودی که امروز سه شنبه به ریاست ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برگزار شد، این هیئت، با تکرار سخنان بی‌اساس پیشین مقامات این کشور، آنچه را به ادعا ادامه نقض توافقات و کنوانسیون‌های بین المللی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران خواند، محکوم کرد.

هیئت وزرای عربستان سعودی همچنین از مفاد بیانیه وزارتی مشترک کشور‌های اروپایی شرکت کننده در توافق هسته‌ای ایران و نیز نماینده عالی اتحادیه اروپا و تصمیم آمریکا در خصوص پایان بخشیدن به معافیت تأسیسات ایرانی فردو استقبال کرد.

این وزارتخانه در ادامه اظهارات بی اساس خود، خواهان اتخاذ موضعی قاطعانه در برابر آنچه تضعیف امنیت و صلح بین المللی توسط ایران خوانده، شد.

ادعای مقامات سعودی در خصوص نقض کنوانسیون‌های بین المللی از سوی ایران در حالی مطرح می‌شود که این کشور خود از سال ۲۰۱۵ با چشم پوشی از تمامی قوانین بین المللی، جنگی تمام عیار را علیه ملت یمن به راه انداخته است که در نتیجه آن، هزاران نفر کشته و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار