برپایی ۲۵۰ نمایشگاه کتاب در مدارس گیلان

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از برپایی ۲۵۰ نمایشگاه کتاب در سطح مدارس استان خبر داد.

برپایی ۲۵۰ نمایشگاه کتاب در مدارس گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل عباسی غریب معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در بازدید از کتابخانه دبیرستان شهید علی‌انصاری گفت: ۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در سطح کشور به مناسبت گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برپا شده، که سهم استان گیلان ۲۵۰ نمایشگاه کتاب است.

او با اشاره به تخفیف ۲۰ درصدی کتاب در این نمایشگاه، افزود: دانش‌آموزان در کنار بازدید از نمایشگاه‌های فوق می‌توانند کتاب‌های موردنیاز خود را از این نمایشگاه‌های خریداری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی دانایی و توانایی در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷، ۱۰ دانش‌آموز گیلانی در مرحله نهایی این مسابقات به عنوان کتابخوان‌های برتر کشور انتخاب شده بودند که تجلیل شدند.

عباسی غریب با اشاره به برگزاری بیستمین دوره از پرسش مهر رئیس جمهوری، افزود: پرسش مهر امسال با شعار نشاط در مدارس از سوی رئیس‌جمهور نام‌گذاری‌شده و دانش‌آموزان مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم با توجه به استعداد‌های خود می‌توانند در پرسش مهر رئیس‌جمهور شرکت کنند.
او برگزاری مسابقات فرهنگی‌هنری و پرسش مهر رئیس‌جمهور را با هدف استعدادیایی و پرورش استعداد‌های دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: هنر‌های تجسمی، هنر‌های آوایی، هنر‌های نمایشی، وبلاگ‌نویسی از جمله بخش‌های مسابقات فرهنگی‌هنری مدارس هستند.

 

انتهای پیام / ق

 

گشایش ۲۵۰ نمایشگاه کتاب در مدارس گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.