فرمانده سپاه فجر فارس:

روحیه بسیجی و جهادی شاخصۀ اصلی مدیرِ تراز انقلاب اسلامی

سردار غیاثی گفت: حضور فعال بازرسان و ارزیابی مداوم عملکرد مدیران ضمن سالم سازی فرآیند‌های اداری، اعتماد و رضایت عمومی از نظام اداری کشور را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

روحیه بسیجی و جهادی شاخصۀ اصلی مدیرِ تراز انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسب هفته بسیج اکرمی مدیرکل بازرسی استان، انصاری مدیرکل ثبت اسناد و ناصری مدیرکل بانک انصار فارس با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار‌ها با بیان اینکه بسیج یکی از نماد‌های اصلی همراهی و همگام بودن مردم با انقلاب اسلامی است، گفت: این شجره طیبه که متشکل از اقشار مختلف مردم است بهترین بستر برای تربیت معنوی، خدمت به مردم و نقش آفرینی موثر در راستای آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

او خطاب به مدیران و مسئولان استان فارس با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی و جهادی شاخصۀ اصلی مدیر و مسئول تراز انقلاب اسلامی است، گفت: مجموعه مدیران و کارمندان سازمان‌ها و نهاد‌های اجرایی در استان فارس «تکریم مردم، پاسخگویی صحیح و به موقع و خدمت خالصانه» را سرلوحه عمل و رفتار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه فجر بیان کرد: رسالت مهم قشر بسیج ادارات و کارمندان ترویج فرهنگ بسیجی در فضای ادارات و سازمان هاست و اگر فرهنگ بسیجی در رفتار و عمل مدیران و کارمندان نِمود پیدا کند بسیاری از آسیب‌ها و اشکالات نظام اداری کشور حل خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه سَبکِ زندگی شخصی و اجتماعی شهدای کارمند باید به عنوان الگو و شاخصه به شاغلان در ادارات معرفی شود، گفت: آنچه امروز می‌تواند در موضوع حل موثر مشکلات کشور راهگشا و راهنمای مدیران اجرایی باشد بازخوانی و بکارگیری مولفه " مدیرت بسیجی و جهادی" در فرآیند تصمیم گیری و اجرای امور است که نمونۀ درخشان و تاثیرگذار آن را در دوران دفاع مقدس و در سیرۀ شهدای بسیجی مشاهده می‌کنیم.

سردار غیاثی با تجلیل از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اعلام برائت از اشرار و اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت فارس و شیراز با این حضور حماسی بار دیگر همراهی و تجدید بیعت خود با انقلاب اسلامی را به همگان نشان دادند، اکنون رسالت مهم مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌ها تلاش بی وقفه در راستای رسیدگی به امور مردم است و لازمۀ موفقیت در عرصه خدمت نیز «کار انقلابی و تفکر بسیجی» است.

فرمانده سپاه فجر همچنین نقش نظارت و بازرسی را در حُسن اجرای امور در نظام اداری کشور بسیار مهم دانست و افزود: حضور میدانی و فعال بازرسان و ارزیابی مداوم عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اینکه از بروز کم کاری و خطا جلوگیری می‌کند بلکه ضمن سالم سازی فرآیند‌های اداری، اعتماد و رضایت عمومی از نظام اداری کشور را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار