احتمال جدایی بازیکنان صنعت نفت به دلیل بی پولی

برخی بازیکنان تیم صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی قصد جدایی از این تیم را دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان که جزو یکی از سه تیم نفتی کشور به حساب می‌آیند به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان از فروردین امسال، در تنگنای مالی هستند و شرایط سختی را سپری می‌کنند.

مشکلات مالی این تیم به قدری در اوایل امسال زیاد بود که پائولو سرجیو سرمربی سابق این تیم آبادان را به مقصد یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس ترک کرد و حالا دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات این تیم به دلیل مشکلات مالی ساز جدایی را کوک کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که دو تیم دیگر نفتی یعنی نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم هر دو به درآمدزایی کرده اند، اما همچنان تیم صنعت نفت با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلاتی که باعث شده بازیکنان هر کدام به طریقی به فکر جدایی از تیم بیافتند. در نیم فصل ممکن است برخی از بازیکنان آبادان را ترک کنند.

در هر بازی بازیکنان در خصوص بی پولی باشگاه صنعت نفت آبادان مصاحبه می‌کنند و از مسئولان استان و آبادان درخواست مساعدت دارند و حتی برای گرفتم درصدی از قراردادشان بار‌ها دست به اعتصاب در تمرینات گروهی زدند. شرایط به قدری برای بازیکنان دشوار جلو می‌رود که هر لحظه ممکن است خبر جدایی یکی از آن‌ها را از این تیم ریشه دار لیگ برتری بشنویم.

تیم صنعت نفت آبادان در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور تا هفته یازدهم رقابت‌ها با کسب ۱۶ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در جایگاه هشتم جای گرفته است.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ: کار کردن با این شرایط صنعت نفت دشوار است/ بازیکنانم از باخت مقابل پرسپولیس راضی بودند


انتهای پیام/

مشکلات ادامه دار مالی در صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مقتدایی
۱۳:۲۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آقای زنگنه و وزارت نفت به تیم داری اعتقادی ندارن
آخرین اخبار