مدعیان در هفته چهاردهم لیگ فوتسال بانوان به مصاف هم می‌روند

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۸ آبان با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

پنجشنبه////تقابل مدعیان در هفته چهاردهم لیگ فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه هشت آبان ماه از ساعت ۱۱ با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های رفسنجان، کرمان، ساری، اهواز، تهران و فرخشهر پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم ملی حفاری ایران میزبان سایپا تهران قهرمان نیم فصل اول مسابقات خواهد بود.

مس رفسنجان - نامی نو اصفهان

تیم مس رفسنجان در این هفته میزبان نامی نو اصفهان خواهد بود. مس که با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سایپا تهران در جایگاه دوم قرار دارد فکر بازگشت به صدر جدول را در دارد و تیم نامی نو که با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد، برای حضور در بین چهار تیم بالای جدول و صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها مسیر دشواری را در پیش دارد.

دختران کویر مس کرمان - هیئت فوتبال خراسان رضوی

تیم دختران کویر مس میزبان هیئت خراسان هستند. دختران کویر تا اینجای فصل با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند، اما تیم مقابلشان هیئت خراسان با ۲۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول است. هیئت خراسان اگر پیروز این دیدار حساس شود به رده دوم جدول صعود می‌کند.

شهروند ساری _ پالایش نفت آبادان

شهروند ساری در بازی این هفته میزبان تیم پالایش خواهد بود. تیم شهروند با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد و حریفش پالایش با ۱۵ امتیاز در جایگاه هشتم جدول است. به نظر می‌رسد هر ۲ تیم برای رسیدن به جایگاهی بهتر در لیگ جدال سختی خواهند داشت و اگر پیروز این دیدار تیم نفت آبادان شود می‌تواند به جایگاه ششم رقابت‌ها صعود کند.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی سایپا در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان


ملی حفاری ایران _ سایپا تهران

ملی حفاری ایران در حساس‌ترین دیدار این هفته میزبان قهرمان نیم فصل لیگ سایپا تهران خواهد بود. تیم ملی حفاری تا اینجای فصل با ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار حساس شانس تصاحب صدر جدول را خواهد داشت.

پنجشنبه////تقابل مدعیان در هفته چهاردهم لیگ فوتسال بانوان

رهیاب تهران _ پارس آرا شیراز

رهیاب تهران در هفته چهاردهم میزبان پارس آرا خواهند بود. رهیاب که با ۱۶ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد در بازی روز جمعه به مصاف حریف رده دهمی خود می‌روند. هر ۲ تیم برای حضور در مرحله پلی آف باید آخرین شانس‌های خود را امتحان کنند.

دریژنو فرخشهر _ پویندگان صنعت فجر شیراز

تیم دریژنو در این هفته میزبان پویندگان خواهد بود. دریژنو تا اینجای فصل با ۳ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و با شرایط مالی بسیار دشواری دست و پنجه نرم می‌کند. این تیم در حالی این هفته به مصاف حریف شیرازی خود می‌رود که زمزمه‌هایی از انصرافش از ادامه مسابقات لیگ شنیده می‌شود.

جدول لیگ فوتسال بانوان

  • ۱-سایپا تهران/ ۳۱ امتیاز
  • ۲-مس رفسنجان/ ۳۱ امتیاز
  • ۳-ملی حفاری ایران/ ۲۹ امیتاز
  • ۴-هیئت فوتبال خراسان رضوی/ ۲۸ امتیاز
  • ۵-نامی نو اصفهان/ ۲۴ امتیاز
  • ۶-دختران کویر مس کرمان/ ۱۶ امتیاز
  • ۷-رهیاب تهران/ ۱۶ امتیاز
  • ۸-پالایش نفت آبادان/ ۱۵ امتیاز
  • ۹-پویندگان صنعت فجر شیراز/ ۱۲ امتیاز
  • ۱۰-پارس آرا شیراز/ ۹ امتیاز
  • ۱۱-شهروند ساری/ ۴ امتیاز
  • ۱۲-دریژنو فرخشهر/ ۳ امتیاز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار