مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

بهسازی ۹۶ کیلومتر از راه‌های استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۹۶ کیلومتر از راه‌های استان از ابتدای امسال تاکنون بهسازی شده است.

بهسازی ۹۶ کیلومتر از راه‌های استان ایلام

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در این مدت (ابتدای سال تاکنون) ۲۷۰ هزار مترمربع عملیات لکه گیری و بیش از ۱۲۰ هزار تن آسفالت برای عملیات بهسازی و روکش آسفالت رویه راه‌ها صرف شده است.

او افزود:برای اجرای بهسازی و لکه گیری این میزان از راه‌های استان اعتباری معادل ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون نقاط حادثه‌خیز متعددی در سطح استان شناسایی شده است که برخی از آن‌ها بازسازی، اصلاح و برخی نیز تا پایان سال جاری ایمن سازی می‌شود.

دلخواه با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی این استان وجود دارد، گفت: امسال ۹۲ نقطه مستعد بروز حوادث جاده‌ای و تصادف در قالب فعالیت‌های امانی راهداری و پیمانی ایمن سازی شده است.

او از شناسایی ۶۷ نقطه حادثه خیز دیگر در استان خبر داد و بیان کرد: پیگیری‌های لازم جهت تامین اعتبار از منابع ملی و استانی برای رفع این نقاط در دستور کار قرار گرفته است.

دلخواه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مسئولیت نگهداری از یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارد ادامه داد: انجام روکش آسفالت، لکه‌گیری، خط کشی، شانه سازی، ایمن سازی حاشیه راه، نصب تابلوی اخطار و اجرای روشنایی در گردنه‌ها در نقاط مختلف راه‌های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل است.

انتهای پیام/غ

بهسازی راهای استان ایلام در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.