حضورمردم و بسیج در همه عرصه ها منشأ خیر و اثر است

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: حضورمردم و بسیج در همه عرصه ها منشأ خیر و اثر است.

حضورمردم و بسیج در همه عرصه ها منشأ خیر و اثر است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی در همایش بسیج شهرستان ایجرود که با حضور مسئولین شهرستان و حضور پر شور بسیجیان در مصلای این شهر برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی به فرمان امام را امر مبارک و از بینش بالای بنیانگذار کبیر انقلاب از تأثیرنهاد مردمی در تعالی اهداف نظام بیان کرد.

او با بیان اینکه مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و به عبارتی ارزش قائل شدن به مردم در هیچ جای دنیا مانند کشور عزیزمان پیدا نمی‌کنید در کشور‌های غربی شعار مردم سالاری دینی سر می‌دهند، اما این فقط شکل کار است ارزشی برای مردم جامعه خود قائل نیستند.

عالیترین مقام قضایی استان با اشاره به اینکه حضورمردم و بسیج در همه عرصه‌ها منشأ خیر و اثر بوده افزود: این مردم و بسیج به وظایف خود به معنای واقعی عمل کردند و حالا نوبت مسئولین برای عمل به تعهدات، خدمت صادقانه و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد:دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب با تحمیل جنگ تحمیلی و ایجاد اختلافات داخلی در صدد تحقق اهداف شوم خود و ایجاد فتنه بودند، اما این مردم همیشه در صحنه با حضور با بصیرت خود تا به امروز توطئه ها را ناکام و مشت محکمی در دهان آن‌ها زده است.

او  ادامه داد:روحیه بسیجی در دستگاه قضایی یعنی رفع تبعیض، تظلم خواهی، اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و توجه به این امور مهم از سیاست‌های جدی قوه قضاییه است وما در این زمینه به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد:البته مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند هستند، اما وقتی پای نظام و ولایت به میان بیاید با بصیرت با تمام توان پای نظام می‌ایستند و به دشمن اجازه فتنه و توطئه نمی‌دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

هفته بسیج در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.