صف طولانی توزیع کارت سوخت در باجه‌های پستی شهرسنندج

با افزایش قیمت بنزین و لزوم استفاده از سهمیه کارت‌های سوخت بنزین مردم با مراجعه به باجه‌های پستی صف‌های طولانی را ایجادکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، باافزایش قیمت بنزین ولزوم استفاده از سهمیه کارت‌های سوخت بنزین ۱۵۰۰ تومانی بسیاری از اقشارمردم  به ادارات پست مراجعه کردند تاکارت سوخت خود را دریافت کنند.

اما مشکلات بامراجعات بیشترمردم دوچندان شده است.

صف طولانی توزیع کارت سوخت در باجه‌های پستی شهرسنندج

یکی از شهروندان سنندجی در گفتگو باخبرنگار با شگاه خبرنگاران جوان از سنندج، با گلایه از صف‌های طولانی کارت سوخت در یکی از باجه‌های شهرسنندج گفت:۶ ماه پیش با ثبت نام در یکی از دفاتر پیش خوان قرار بود که کارت‌های سوخت از طریق پست درب منازل متقاضیان تحویل داده شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: باتوجه به هزینه‌ای که برای دریافت کارت سوخت صرف کرده ایم می‌بایست آن را درب منزل تحویل می گرفتیم.

رضایی دیگر شهروند سنندجی هم باگلایه از طولانی بودن صف کارت سوخت وصرف زمان از مسئولین درخواست کرد که بادرایت وبرنامه ریزی‌های صحیح این گونه موارد رامدیریت کنند.

یکی دیگر از شهروندان سنندجی که به گفته خود ازساعات اولیه صبح به باجه مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، می‌گوید:برای تحویل کارت سوخت کسب وکار را رها کرده ایم و نزدیک به ۳ ساعت است که در این صف طولانی ایستاده ایم.

دیگر شهروند سنندجی گفت: تقریبا ۳ ماه پیش باثبت نام اینترنتی در پلیس + ۱۰ قراربودکه کارت سوخت را درب منازل تحویل بگیریم، اما به باوجود پیگیری‌های مستمر کارت سوخت صادر نشده ودوباره به این باجه مراجعه کردم وباانبوه جمعیت در صف ایستاده مواجه شدم.

اما چرا باید وقت و زمان که مهمترین سرمایه هر شخصی است اینگونه هدر رود؟

آیا نمی‌شدبا مدیریت وبرنامه ریزی درست عمل کرد؟

یکتایار مسئول باجه پستی شهیدامین زاده سنندج در رابطه با صف‌های طولانی گفت:روزانه هزارنفر برای دریافت کارت سوخت در دو نوبت صبح وعصر به این باجه مراجعه می‌کنند.

صف طولانی توزیع کارت سوخت در باجه‌های پستی شهرسنندج

وی با اشاره به اینکه روزانه ۸۰۰ کارت در این باجه توزیع می‌شود، افزود: مردم برای دریافت کارت سوخت باید با همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل کارت ماشین وکارت شناسایی به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

یکتایاربا اشاره به ازدحام جمعیت در باجه پستی سنندج گفت:اکنون برای رفع مشکل توزیع کارت‌های سوخت راهکاری‌ای اندیشیده شده است که موجب تقویت خدمت رسانی ادارات پست خواهدشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.