جانشین مدیرعامل واگن پارس:

وضعیت تولید در کارخانه واگن پارس اراک بهتر از پارسال است

جانشین مدیرعامل واگن پارس گفت: وضعیت تولید در کارخانه واگن پارس اراک بهتر از پارسال است.

وضعیت تولید در کارخانه واگن پارس اراک بهتر از پارسال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی به همراه معاونین ضمن دیدار از کارخانه واگن پارس اراک با فرآیند تولید واگن در این کارخانه بیشتر آشنا شدند.

صفاری راد جانشین مدیرعامل کارخانه واگن پارس در جریان این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با بیان اینکه وضعیت تولید در کارخانه بهتر از پارسال است گفت:با این حال ظرفیت تولید ۵۰ درصد است.

صفاری راد افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ دستگاه انواع واگن در کارخانه ساخته شده و راهی ناوگان ریلی کشور شده است.

او با اشاره به اینکه ظرفیت کارخانه ساخت ۱۰۰ واگن در ماه است افزود: قراداد‌های خوبی با کارخانه بسته شده است، اما رونق تولید در صورتی که به بهره برداران و سفارش دهندگان تسهیلات داده شود می‌تواند با تزریق آن به کارخانه زمینه رونق تولید را فراهم سازند.

مدیرعامل کارخانه واگن پارس حمایت تسهیلاتی از تولیدات ریلی را در جهان معمول دانست و گفت در ایران برای خرید اتوبوس تسهیلات داده شده و حمایت می‌شود، ولی برای ساخت واگن مسافری که اتفاقا امن‌ترین نوع حمل و نقل است تسهیلات داده نمی‌شود.

صنایع استان مرکزی نیازمند حمایت دولتی

امیر هوشنگ آذردشتی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی هم در این دیدار با اشاره به دغدغه‌های مدیران واگن پارس، این صنایع را نیازمند حمایت دولتی دانست

آذردشتی با بیان اینکه شبکه آفتاب در بخش‌های تولیدی و خبری در خدمت صنایع بزرگ و کوچک استان است گفت: این صنایع فرصت و برکتی برای توسعه و آبادانی کشور است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.