دستگیری عوامل تخریب دو فروشگاه در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۳ نفر از عناصر اصلی حمله به فروشگاه‌های رفاه و امیران کیانمهر کرج دستگیر شدند.

دستگیری عوامل تخریب دو فروشگاه در کرج به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در جریان اعتراضات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بنزین که با سناریو سازی عوامل خارجی و اجرای آن توسط عده‌ای خودفروخته تبدیل به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی شد، تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه "کیانمهر کرج" با حمله به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به سرقت وسایل آن کرده بودند.

سردار عباسعلی محمدیان افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده و به کارگیری موارد پلیسی، موفق به شناسایی ۳ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات منطقه "کیانمهر" شده و با هماهنگی مقام قضائی در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

محمدیان افزود: این متهمان علاوه بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی، از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه‌های "رفاه و امیران" حمله ور شده و اقدام به چپاول وسایل آن‌ها کرده بودند.

او گفت: بررسی‌های ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و نا امن کردن فضای جامعه اقدام به تخریب و آتش زدن فروشگاه‌ها و سرقت آ ن‌ها کردند.

محمدیان گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه که درجریان اغتشاشات به سرقت رفته بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت، با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی‌های اخیر، با شدت با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام / م 

منبع:ایرنا 

نیروی انتظامی متولی اصلی امنیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خدا خیرتون بده که این شیاد ها رو گرفتید فقط اینترنت ما رو وصل کنید