ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگاه ما در انتخابات پیش رو به جوانان و زنان است

دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی گفت: در انتخابات پیش رو نگاه به جوانان و زنان است که از قابلیت‌های بالا و نیروی جوانی برخوردار هستند تا در کنار چهره‌های ملی و معروف قرار گیرند.

ناظمیمحمد ناظمی اردکانی، دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تهران و شهرستان‌ها برای ورود به انتخابات مجلس طرح‌ریزی می‌کند، اظهار کرد: با توجه به مقتضیات سیاسی هر شهر، تصمیم‌گیری در خود آن شهرستان انجام می‌شود.

دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی ادامه داد: همه نگاه‌ها و توصیه بر این است که در این شهر‌ها از بین نامزدهای دیگر ۱ نفر کاندید نهایی شود و سازوکار هم برای این موضوع پیش‌بینی شده است تا تکثر آرا پیش نیاید.

او افزود: در کلان شهر‌ها نیز با جذب نظر معتمدین و کسانی که از نظر اعتماد به آنها اجماع وجود دارد، سازوکار‌های لازم پیش‌بینی شده است و پس از نظرسنجی، یک فهرست مورد توجه و عنایت قرار می‌گیرد.

ناظمی اردکانی به کاندیدا‌ها در تهران اشاره کرد و گفت: تهران تنها کلان شهری است که در آن یک فهرست ۳۰ نفره باید تنظیم شود و پیچیدگی خاص خود را دارد. در انتخابات پیش رو نگاه به جوانان و زنان است که از قابلیت‌های بالا و نیروی جوانی برخوردار هستند تا در کنار چهره‌های ملی و معروف قرار گیرند.


بیشتر بخوانید: تشکیل کمیته پاکسازی و سالم سازی محیط پارلمان توسط حزب اسلامی ایران زمین


دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی یادآور شد: در رابطه با فهرست تهران هنوز کاری که قابل ارائه باشد صورت نگرفته است. در خصوص سرلیست نیز افرادی از چهره‌های شناخته شده مطرح هستند، اما توجه به این است که فهرست، جریان‌محور باشد. البته سرلیست این لیست بعد از ثبت نام و نظرسنجی‌ها انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار