وزیر بهداشت:

اجازه ندادیم تهیه داروهای اساسی مردم دچار وقفه شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باگفت: با وجود همه فشارها، تا به این لحظه اجازه نداده‌ایم که تهیه داروهای اساسی مردم دچار وقفه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه سال‌ها و روزهای بسیار سختی را به خاطر فشارها می‌گذرانیم، گفت: با وجود همه فشارها، تا به این لحظه اجازه نداده‌ایم که تهیه داروهای اساسی مردم دچار وقفه شود.

سعید نمکی در آیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز لیست کمبود داروهای اساسی، یک سوم روز مشابه سال گذشته بوده و تحقق آن کار آسانی نیست و همگی به مدد الهی محقق شده است.

وی گفت: از رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکارانی که ما را یاری کردند، سپاسگزاری ویژه داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه تاریخ آذربایجان، تاریخ علم و معرفت، فقه و تقوا، ایثار و شجاعت و بهداشت و درمان است، گفت: سفر به این استان همواره یکی از افتخارات برای من بوده است و همیشه با تمام وجود به آذربایجان می‌آیم.

وزیر بهداشت اضافه کرد: شریف‌ترین، خالص‌ترین و عاشق‌ترین مردمان ایران زمین را در آذربایجان دیدم و احترام خاصی برای مردمان این سرزمین قائل هستم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمن برای زمین گیر کردن و دچار روزمرگی کردن ما تلاش می‌کرد، اظهار کرد: امروز، هزار پروژه و بیش از ۸۱۰۰ تخت بیمارستانی به ویژه در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار آماده بهره برداری داریم و این در تاریخ مملکت بی سابقه بوده و بیشترین افتتاح، حدود ۴۵۰۰ تخت بوده است.

وی در ادامه گفت: بنده برای کار کردن برای تهی‌دستان و فرودستان آمده‌ام. آنچه که انسان را به حرکت و تکاپو وا می‌دارد، عشق است و اگر عشق را از انسان بگیرند، انگیزه حرکت‌های بزرگ هم از بین می‌رود.

نمکی یادآور شد: عشق کار برای مردم، بسیار بلند مرتبه بوده و رضایت خدا را در پی خواهد داشت.

او خطاب به پزشکان و پرستاران، گفت: تردید ندارم که جاودانه‌هایی که شما بر روی این خاک خلق می‌کنید، سال‌های سال باقی خواهد ماند و مردم نیازمند این خدمات را دریافت کرده و پنهان و آشکار دعاگوی شما خواهند بود.

او در خاتمه خاطرنشان کرد امیدواریم در هر بار سفر به این استان با مجموعه‌ای از کارهای جدید و آماده افتتاح روبرو شویم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۰
درود