رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی بوشهر:

نامه مشکلات حمل و نقل دریایی به مسئولان دفتر رهبر انقلاب ارائه شد

رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر گفت: در حاشیه دیدار بسیجیان با رهبر انقلاب، حمل و نقل دریایی در استان را در نامه‌ای به ایشان اطلاع دادم.

سیدعلی موسوی گمارانی رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: به عنوان فرمانده پایگاه بسیج در دیدار ششم آذر بسیجیان با رهبر انقلاب حضور داشتم و در حاشیه این دیدار نامه‌ای از مشکلات حمل و نقل دریایی و مشکلات مرزنشینان، لنج داران و ملوانان استان بوشهر را به منظور اطلاع ایشان، به مسئولان دفترشان ارائه کردم.

او ادامه داد: اکنون حدود پنج هزار لنج باری در استان بوشهر فعالیت دارند که هر لنج ۶ تا ۱۲ ملوان دارد که این ملوان‌ها امیدشان به کالایی است که به عنوان کالای همراه ملوان یا ته لنجی همراه خود از کشورهای دیگر می‌آورند و برای گذران زندگی می‌فروشند.

رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر گفت: چند وقتی است که مشکلاتی برای ورود ته لنجی رخ داده و از مسئولان انتظار داریم این مشکل را حل کنند.

موسوی گمارانی عنوان کرد: علاوه بر ملوانان، افراد بسیاری زندگی‌شان با تجارت دریایی پیوند خورده از کسانی که خودروهای باربری دارند تا فروشندگان کالا. حتی مصرف کنندگان هم بخشی از زنجیره تجارت دریایی هستند و زمانی که کالای مورد نیازشان در بازار نباشد دچار مشکل می‌شوند.

نامه مشکلات حمل و نقل دریایی به مسئولان دفتر رهبر انقلاب ارائه شد

انتهای پیام/ک

نامه مشکلات لنج داران بوشهری به مسئولان دفتر رهبر انقلاب تقدیم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.