فرماندار دامغان خبرداد؛

ضرورت حفظ اصل بی‌طرفی در ستاد انتخابات دامغان

مجد ضمن اشاره به همکاری یک هزار و ۷۰۰ نفر در روند اجرای انتخابات، گفت: حفظ اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات از سوی عوامل دخیل، در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر مجد، فرماندار دامغان بابیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ دامغانی درروند اجرای انتخابات همکاری خواهند داشت، گفت: این افراد را عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی و نیرو‌های شعب اخذ رأی تشکیل می‌دهند.

او بابیان اینکه برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان ۹۳ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است، افزود: از این تعداد حدود شش شعبه ویژه بانوان خواهد بود.

فرماندار دامغان بابیان اینکه فرآیند هویت رأی‌دهندگان نیز به‌منظور کاهش تخلفات احتمالی الکترونیکی خواهد بود، ابراز کرد: از ۲۵ فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان ۲۴ فرآیند به‌صورت الکترونیکی خواهد بود.

مجد با اشاره به اینکه فرآیند‌های اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذر با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور و استاندار سمنان آغاز می‌شود، تصریح کرد: کار ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دهم آذر در محل ستاد انتخابات شهرستان دامغان مستقر در محل فرمانداری آغاز و همه‌روزه و تا ساعت ۱۸ عصر روز ۱۷ آذر به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

او بابیان اینکه هفت کمیته در ستاد انتخابات دامغان در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند، بیان کرد: برای افزایش مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر کمیته‌ها نیازمند همکاری و همدلی همه دلسوزان نظام و انقلاب در دامغان هستیم.

فرماندار دامغان با اشاره به اینکه شعار این دوره از انتخابات ، انسجام ملی، گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری انتخاب‌شده است، اضافه کرد: حفظ اصل بی‌طرفی در همه فرآیند‌های برگزاری انتخابات از سوی عوامل دخیل در برگزاری این رویداد سیاسی سال ۹۸ و تعامل با هیئت نظارت برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و با حضور حداکثری مردم در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ن

۹۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه دامغان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار