بازدید از یک واحد سنگبری صادرات محور در مهاباد

رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در سفر یک روزه خود به شهرستان مهاباد از یک واحد سنگبری مجهز و صادرات محور بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در جلسه بررسی مشکلات یک واحد سنگبری صادرات محور بر ضرورت تامین کالا‌ها و مواد اولیه مورد نیاز کارخانه از واحد‌های معدنی استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با فعالیت این واحد عظیم تحول و رونقی در بخش‌های مختلف اقتصادی استان به ویژه بازار و صنعت سنگ‌های ساختمانی و تزیینی روی دهد.

او در جریان بازدید از این واحد سنگبری براهمیت فرآوری مواد معدنی و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی در سال حمایت از تولید داخلی تاکید کرد.

سرمایه گذار واحد سنگبری مذکور گفت: در صدد اجرای طرح احداث شهرک صنعتی تخصصی سنگ هستند که نیاز به حمایت همه جانبه سازمان جهت اخذ استعلامات مرتبط از ادارات ذیربط را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در سفرخود به شهرستان مهاباد دیداری نیز با فرماندار ویژه این شهرستان داشت و در این جلسه مذاکراتی در خصوص وضعیت فعلی صنعت، معدن و تجارت استان داشته و همچنین در جلسات همایش بزرگ بسیجیان مهاباد، جلسه ستاد تنظیم بازار، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شرکت نمودند.

انتهای پیام/ن

سفر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به مهاباد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.