مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: وضعیت ۵۸ دستگاه اجرایی استان اردبیل برای مناسب سازی معابر جانبازان، معلولان و بیماران خاص به صورت مستمر پایش می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل امروز در ستاد پیگیری مناسب سازی اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل ویژه اقشار خاص و جانبازان و معلولان گفت: با توجه به اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی برای جانبازان و معلولان و اقشار خاص جامعه پایش مستمری از ۵۸ دستگاه اجرایی استان اردبیل در نقاط مختلف انجام می‌پذیرد.

او با بیان اینکه مراکز تفریحی و گردشگری استان از جمله آبگرم‌های معدنی نیز نیازمند مناسب سازی هستند، افزود: پایش محیط‌های شهری و مراکزی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مناسب سازی وضعیت آسانسور و رمپ دستگاه‌های اجرایی پرتردد در شهرستان‌ها که اغلب مراجعه کنندگان آنان با توجه به خدمات ارائه شده جانبازان، معلولان و نابینایان است، باید در اولویت قرار گیرد.

ستاری افزود: بازدیدهای نظارتی دوره‌ای با حضور کمیته‌های تخصصی مناسب سازی دستگاه‌های اجرایی از ادارات مختلف استان و اماکن مورد نظر انجام می‌پذیرد و گزارش مربوطه برای رفع موانع و بهسازی رمپ‌ها از طریق دفتر فنی به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

او با تأکید بر فراهم آوردن فرصت‌های برابر برای آحاد مختلف جامعه، تأکید کرد: مناسب سازی و استاندارد نمودن اماکن در تقویت روحیه و امید افزایی جانبازان و معلولان و شکوفایی مضاعف جامعه نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

آبگرم‌های معدنی استان نیازمند مناسب سازی هستند

 

برچسب ها: بهزیستی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.