سرهنگ کارخانه خبر داد؛

انهدام باند ۴ نفره سرقت از منازل یوسف آباد

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای با یک صد فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با افزایش انواع سرقت‌ها از جمله موبایل قاپی، سرقت مغازه، منزل و موتورسیکلت و ... کمیسیون پیشگیری از وقوع سرقت در سرکلانتری سوم تشکیل و شناسایی متهمان در محدوده سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد سرنخ‌هایی از حضور ۲ سارق حرفه‌ای که پیش‌تر با همین عناوین مشابه توسط ماموران این کلانتری دستگیر شده بودند، به دست آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت متهمان در یکی از خانه­‌های فاقد سکنه مجللی در محدوده سرکلانتری سوم در رفت و آمد هستند.

سرکلانتر سوم عنوان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک منزل مسکونی مدتی است به دلیل بدهی در زندان به سر می‌برد و سارقان این محل را به عنوان پاتوق انتخاب کرده اند و اموال سرقتی را پس از سرقت در این مکان پنهان می‌کنند.

سرهنگ کارخانه با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته هر ۲ متهم به همراه ۲ همدست دیگرشان در مخفیگاهشان دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان کالا‌های سرقتی از قبیل ۴ دستگاه موتورسیکلت، گوشی‌های اپل، تابلو‌های نفیس، لوازم تزئینی و ... از این محل کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد کرده ­اند، گفت: متهمان با یک صد فقره انواع سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات متهم اول پرونده مبنی بر پاتوق کردن منزلی فاقد سکنه، گفت: وی منزل مسکونی مجردی متعلق به یکی از دوستان قدیمی و دوران کودکی اش است که دوستی شان تا کنون ادامه داشته است. اخیرا به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برد و از آنجا که می‌دانسته کسی در این منزل رفت و آمد ندارد آن محل را به عنوان پاتوق انتخاب کرده است.

سرهنگ کارخانه در پایان گفت: شناسایی مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به مالکان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار