رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

اجرای طرح‌هایی با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اجرای طرح‌هایی با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.

اجرای طرح‌هایی با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار غلامرضا سلیمانی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث و انتقال روستای «برفیان» شهرستان تویسرکان با بیان اینکه روستا‌ها محور اصلی اقتصاد داخلی و مقاومتی را تشکیل می‌دهند، گفت: نقش مردم روستا در رونق اقتصاد کشور غیر قابل انکار است.

او با تاکید بر تلاش در راستای رفع تنگنا‌های پیش روی روستاییان در مناطق مختلف کشور ابراز امیدواری کرد: شاهد شرایط مطلوب برای هموطنان خود در روستا‌ها باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان تاکید بر اینکه روستاییان نه تنها محور اصلی اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهند بلکه به رونق اقتصاد کشور نیز کمک می‌کنند، گفت: باید شرایط زندگی مطلوب در روستا‌ها فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با یاداوری اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت رونق تولید و ایجاد اشتغال انجام می‌شود، گفت: سازندگی و تعامل با سایر دستگاه‌ها برای اجرای پروژه‌های کوچک سودبازده هم در دستور کار بسیج قرار داد.

او با اشاره به وضعیت روستای «برفیان» تویسرکان و آغاز عملیات احداث و انتقال آن به دلیل تهدیداتی که برای این روستا وجود دارد، گفت: امیدواریم این روستا طی یک سال آینده ساخته شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در عرصه خدمات‌رسانی همواره در کنار مردم هستند از اجرای طرح کشاورزی «همگام با کشاورز» در کشور خبر داد.

او با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در افزایش سطح بهره‌وری محصولات کشاورزی گفت: افزایش سطح بهره‌وری در ۵ محصول کاربردی از جمله برنج، گندم و جو مد نظر است.

سردار سلیمانی در افتتاح طرح بوم‌سازان زاگرس نیز با بیان اینکه باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: نشانه‌های شکست دشمن مشخص است و ملت ایران راهبرد نظام سلطه در جنگ اقتصادی را نیز با شکست مواجه کرد که این روند باید قدرتمندتر ادامه یابد.

او تلاش برای رونق تولید و مبارزه با بیکاری را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه مسئولان به این مقوله شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.