پرسپولیسی‌ها پولدار شدند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه دیدار با نساجی مازندران بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از مبالغ قرارداد‌ها امروز به حساب اعضای تیم واریز شد.

بر این اساس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته ضمن پرداخت نزدیک به ۱۰ درصد قرارداد‌ها میزان دریافتی سرخ‌ها را به بیش از بیست درصد رسانده بود طبق قولی که به سرخ‌ها داده بود پرداختی آن‌ها را با دریافت مبالغی از یکی از اسپانسر‌های جدید به سی درصد رساند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: انصاری فرد شب قبل از بازی و صبح روز بازی با صنعت نفت آبادان به پیروانی مدیر تیم اعلام داشت که روز بازی و به منظور حفظ تمرکز تیم پرداختی نخواهیم داشت، اما با اطمینان به تیم اعلام می‌کنیم منابع مالی تامین شده و با طی روال اداری بخش دیگری از قرارداد‌ها طبق تعهدات و قول و قرارداد‌ها روز پنج شنبه به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: «جونیور براندائو» از پرسپولیس جدا شد


حسین قدوسی در ادامه گفت: بر همین اساس امروز هشت و نیم درصد از قرارداد‌ها پرداخت شد و دریافتی سرخ‌ها طبق قول و قرار‌ها بین مدیریت و اعضای تیم به سی درصد رسید.

او تصریح کرد: برخی اعضای کادر فنی خارجی تیم هم مبالغی را نقدی دریافت کرده اند. رادوشوویچ، جونیور و بشار رسن هم از طریق مدیر تیم اعلام شده است با حضور در باشگاه بخشی از مطالبات خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار