لزوم توجه بیشتر بر وضعیت بازار

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه ساری از مسؤولان خواست نظارت بر بازار را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه مردم به عشق رهبر معظم انقلاب در صحنه آمدند و توطئه دشمن در ایجاد اغتشاش را خنثی کردند، گفت: مسئولان نیز وظیفه دارند نظارت خود بر بازار را جدی‌تر پیگیری کنند.

او افزود: رسانه‌ها نیز باید نقد‌های مردمی و منصفانه را به مسئولان منتقل کنند.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه دشمن افزایش قیمت بنزین را بهانه‌ای برای ایجاد ناامنی در کشور قرار داده بود، ادامه داد: مردم استان مازندران با بصیرت و هوشیاری حساب خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه سوء استفاده به آشوب گران ندادند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم برای انتخاب درست، صحبت‌های داوطلبان نمایندگی را به خوبی باید بشنوند تا فرد اصلح را برای قانون‌گذاری به مجلس بفرستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی با قرائت برخی از بند‌های گام دوم انقلاب، گفت: دشمنان برای انحراف در اهداف انقلاب اسلامی ایران تلاش‌های زیادی انجام دادند که تحریم‌های ظالمانه، تلاش برای جدایی دین از سیاست، پیوستن به معاهده‌های جهانی که زنجیر اسارت را به گردن ما می‌آویزد از جمله این اقدامات بود.

خطیب نماز جمعه ساری با گرامیداشت روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی خدمات خوب و فراوانی برای امنیت کشور در آب‌های بین المللی و دوران دفاع مقدس داشته است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هرجا مدیریت جهادی بود، کشور موفق بوده است، افزود: بها دادن به جوانان در صنایع موشکی تحول اساسی در کشور ایجاد کرد و این الگو را می‌توان در صنایع دیگر مانند صنایع خودرویی نیز انجام داد.

انتهای پیام/ک



لزوم توجه بر تنظیم بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار