رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

اتفاقات خوبی برای کارخانه "اسیدسیتریک" می‌افتد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : تا قبل از پایان سال اتفاقات خوبی برای کارخانه "اسیدسیتریک" می‌افتد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه مهمترین معضل کنونی این واحد پرداخت مطالبات طلبکاران است، گفت : این کار هم اکنون از سوی شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) در حال انجام است و اکثر طلبکاران با جلسات خوبی که در استان و تهران برای آنها برگزار شده، قانع شده‌اند.

او افزود: بعد از پایان تسویه بدهی طلبکاران، کار راه‌اندازی این واحد انجام خواهد شد و معضل جدی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه سرمایه در گردش مورد نیاز برای راه‌اندازی این کارخانه برای یک بازه زمانی سه ماهه را حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرد که قرار است با همکاری شستا تامین شود.

 دارابی گفت: همه کار‌ها برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه روی ریل است و تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی در کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه خواهیم بود.

او از کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه به عنوان یک کارخانه کم نظیر با تجهیزات بسیار خوب یاد کرد که با نرخ امروز بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن انجام شده است.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: با راه‌اندازی کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه حداقل ۲۵۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار تن اسیدسیتریک چند سال است به دلیل مسائلی از جمله واردات اسیدسیتریک چینی تعطیل شده است .

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اوایل سال 99 هستیم ، اما هنوز کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه راه اندازی نشده است ، امید است در سال " جهش تولید " این محقق شود .
آخرین اخبار