سهمیه ی بنزین ون ها افزایش می یابد؟

معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل بار و مسافر گفت: نیاز رانندگان ون کرج به سهمیه ی بیشتر بنزین احصا شده و در حال بررسی است.

سهمیه ی بنزین ون ها افزایش می یابد؟امیر عطایی نیا، معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل بار و مسافر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: سهمیه بنزین تاکسی رانان ون چهار صد لیتر است و این تاکسی رانان خواهان افزایش سهمیه بنزین‌ خود هستند بنابراین این درخواست مورد بررسی ما قرار گرفت و‌ به مراجع مربوطه ارسال شد.

او در واکنش به درخواست شهروندان مبنی بر افزایش اتوبوس های خط باغستان - شهید سلطانی افزود: این خط از پر مسافرترین خط های کرج است و‌ هفت دستگاه اتوبوس در آن فعال هستند و در ماه های قبل نیز دو دستگاه کمکی بر این تعداد اضافه شده است.

معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل بار و مسافر با بیان این که با کمبود اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی کرج مواجه هستیم، گفت: با ورود پنجاه و شش دستگاه اتوبوس جدید و اتوبوس های بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج خط باغستان - شهید سلطانی نیز تقویت خواهد شد.

او در پایان گفت: تاکسی رانی جزء سازمان های خودگردان شهری است و هزینه پرداختی تاکسی رانان به این سازمان صرف خطوط تاکسی و امور مربوط به آن می شود.

انتهای پیام/د.خ

اتوبوس های کرج افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.