بانوی طبسی با برنامه ریزی توانسته موفقیت های در طول ۷ سال در کار گاه تولیدی پوشاک کسب کند

 سالاری کارآفرین طبسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از سال ۹۱ تولید پوشاک صنعتی را با سه نفر نیروی کار را آغاز و در عرض ۳ سال نیرو‌های خط تولید  به ۶۲ نفر  افزایش یافت.

او با اشاره به زمینه فعالیت‌های این کارگاه تولیدی گفت: در کارگاه پوشاک صنعتی، لباس ایمنی کار، البسه پزشکی و پوشاک پر مصرف خانوار را تولید می‌کنیم.

سالاری تصریح کرد: به خاطر مشکلاتی که بابت قرارداد سنگینی که با یک شرکت داشتیم و شرکت تعهد پرداخت عمل نکرد در سال ۹۵ مجبور به تعدیل نیرو شدم.

او با اشاره به اینکه  در  سال ۹۷  به  دلیل جابه جایی مکان تعداد نیروهای حرفی کارگاه تولیدی  را از دست  دادم گفت: با این وجود  با برنامه ریزیچشم انداز کار و تولید را در نظر گرفتم تا در سال ۹۹  بصورت مستقیم  صادرات داشته باشم.

این کارآفرین ادامه داد: اکنون لباس های  ایمنی تولیدی را به صورت غیر مستقیم توسط یکی از شرکت‌های تهران برای عراق و افغانستان تولیدات صادر می‌کنیم.

سالاری گفت: در حال حاضر اقدام به درخواست کارت بازرگانی کرده  تا نیمه اول سال ۹۹ با داشت کارت بازرگانی خودمان به صورت مستقیم صادرات به خارج از کشور داشته باشیم.

او افزود: در این کارگاه  توانسیم با امکانات سنتی خروجی تولیدات مان را  حداقل به ۳ برابر افزایش و کیفیت کار ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ ط ا

کارگاه تولیدی پوشاک در طبس

 

 

برچسب ها: بازار ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار