درخشش تیم‌های هندبال بهبهان در مسابقات کشوری

رئیس هیات هندبال بهبهان از درخشش تیم‌های بهبهانی در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن آذرحزین رئیس هیات هندبال بهبهان گفت: ۲ تیم این شهرستان به عنوان نمایندگان خوزستان در مسابقات انتخابی منتخبین مناطق ۷ و ۸ نوجوانان کشور قهرمان شدند

او افزود: این رقابت‌ها به مدت ۳ روز در دیلم برگزار شد که تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان به قهرمانی رسید و پیشتاز بهبهان در رده دوم قرار گرفت.

آذرحزین بیان داشت: مسابقات بین تیم‌های مناطق ۷ و ۸ کشور برگزار می‌شد، سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و فکر نمی‌کردم دو تیم خوزستانی بتوانند مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دهند.

رئیس هیات هندبال بهبهان تصریح کرد: بازیکنان‌مان عملکرد بسیار خوبی داشتند و خوشبختانه توانستیم سکو‌های اول و دوم را به دست آوریم. با توجه به کسب این عناوین، ۲ تیم بهبهانی به عنوان نمایندگان استان در مسابقات هندبال نوجوانان جنوب کشور شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول: تیم دختران بهمن بهبهان نیز از فردا (دهم آذرماه) کار خود را در رقابت‌های لیگ یک کشور آغاز خواهد کرد. نماینده خوزستان با یک تیم کاملا بومی در این مسابقات شرکت می‌کند و امیدوارم بتوانیم مجوز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آوریم.

انتهای پیام/م

حضور موفق تیم های بهبهانی در مسابقات هندبال

برچسب ها: هندبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.