سلطانی‌فر: هدف سفرم به بلوچستان افتتاح پروژه‌های متعدد ورزشی است

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز جهت افتتاح چندین پروژه ورزشی از طریق فرودگاه بین المللی کنارک وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان سفر کرد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود سلطانی‌فر در بدو ورود به سیستان و بلوچستان در فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه‌های عمرانی وزارت ورزش و جوانان در استان سیستان و بلوچستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است به این استان سفر کردیم تا از نزدیک بازدیدی داشته باشیم و تعدادی پروژه را افتتاح کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مهمترین پروژه‌ای که امروز افتتاح خواهد شد استادیوم ۲۰۰۰ نفری نیکشهر است که بسیار زیبا احداث شده، گفت: روند احداث این پروژه از ۱۲ سال پیش آغاز شده بود، اما تا ۲ سال پیش پیشروی چندانی نداشت و خوشبختانه با تلاش همکاران این پروژه در دو سال اخیر به تدریج تکمیل شده و امروز افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه افتتاح ۶ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال از دیگر اقدامات در سفر به سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: چند پروژه داریم که در راستای سرعت بخشیدن به اجرای آن‌ها امروز از آن‌ها بازدید خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد تا پایان دولت آن‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

 افتتاح پروژه ملی استادیوم بزرگ فوتبال ۲ هزار نفری شهید «صغیرا» شهرستان نیکشهر، افتتاح بیش از ۶ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌های استان سیستان و بلوچستان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرزی سیستان و بلوچستان است.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در این سفر از دو پروژه مهم ورزشی شهرستان ساحلی چابهار، شامل سالن چند منظوره ورزشی ۲۰۰۰ نفری و استادیوم بزرگ کریکت در حال ساخت ۲۰۰۰ نفری این شهرستان نیز بازدید به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/ع

وزیر ورزش و جوانان در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار