روایت جدید بازیکن استقلال از مصدومیتش

بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را درباره شرایط مصدومیتش بازگو کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش شجاعیان بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال که این روز‌ها پس از جراحی دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد روایت جدیدی را از وضعیت زندگی اش بازگو کرد.

شجاعیان در ابتدا درباره مصدومیتش گفت: زمانی که متوجه شدم مصدومیت من در ۲ بازی مختلف برابر سایپا و ذوب آهن بوده در ابتدا برایم تعجب کردم و فکر نمی‌کردم آسیب دیدگی من در یک زمان مشترک رخ داده باشد. از طرفی فکر کردم اگر پیگیر این موضوع شوم در نهایت دیوانه خواهم شد و برای همین اصلا به دقایق مصدومیتم که در هر ۲ بازی یکسان بود فکر نکردم.

او درباره تمدید قراردادش گفت: در حال حاضر صحبتی برای تمدید قراردادم نشده، اما من از بچگی استقلالی بودم و در خانواده ما تنها خواهر و برادرم پرسپولیسی هستند که آن‌ها هم از زمان بدو ورود من به استقلال، استقلالی شدند. به هر حال سال آخر قراردادم با استقلال است و دوست داشتم به تیم کمک کنم.

شجاعیان درباره اینکه آیا اگر به جای مدیر عامل استقلال بود حاضر می‌شد برای جذب بازیکنی همچون داریوش شجاعیان به باشگاه گسترش فولاد (ماشین سازی) مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به عنوان رضایت نامه پرداحت کند یا خیر توضیح داد: به هر حال اگر مدیر عامل بودم چنین هزینه‌ای را برای جذب یک بازیکن پرداخت می‌کردم.


بیشتر بخوانید: لیست خروجی استقلال لو رفت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار