اقدام خوب دادگستری لرستان؛ دادگاه مدیران متخلف و موارد خاص علنی برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری لرستان گفت:جلسه محاکمه دادگاه های کیفری تخلفات مالی مدیران و قتل‌های نا امن کننده را علنی و از رسانه‌های مختلف بصورت زنده به سمع و نظر مردم می رسانیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد رزم امروز در جلسه ستاد جرایم خاص استان لرستان ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرایم خاص بخشنامه ریاست قوه قضاییه و دستور العمل کنترل مجرمان خاص است.

او با اشاره به اینکه هدف این ستاد مبارزه با جرایم شرارت آمیز، باند‌های مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرایم مهم، جرائم امنیتی و ناامن کننده و سرقت های مسلحانه است، افزود: این جلسات در ایجاد امنیت در استان و نیز کاهش جرایم مهم بسیار حایز اهمیت است.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان لرستان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه ارازل و اوباش استان باید شناسایی، سطح بندی، مستند سازی و کنترل شوند، گفت: اولین جلسه این ستاد در رابطه با شناسایی و دستگیری قاتلین متواری بود که نتایج خوبی نیز بدست آمد که جا دارد از اداره کل اطلاعات، اطلاعات ناجا و اطلاعات سپاه به خاطر کشف این قتل‌ها تقدیر و تشکر بعمل آورم.

او در ادامه عنوان کرد: در تلاش هستیم که مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک از جمله تخلفات مالی برخی مدیران و قتل‌های ناامن کننده و نیز جلسه های رسیدگی مهم را از رسانه‌های مختلف بصورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.

رئیس شورای قضایی استان ضمن اشاره به اینکه اغتشاشگران اخیر به هیچ چیز حتی علایم رانندگی رحم نکردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این افراد مردم نبوده و از اشرار هستند، گفت: باید لیدر‌های اصلی این اغتشاش ها شناسایی شده و با آن‌ها برخورد قاطع صورت گیرد.

او یادآور شد: در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل برخی بازداشت شدگان حوادث اخیر نشستیم که اکثر آن‌ها اظهار ندامت کرده و از اقشار ضعیف جامعه و بدون هیچگونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.