آمادگی لازم در آرامستان باغ رضوان برای مواقع بحرانی

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: سردخانه حجمی در قالب فاز ۱ و ۲ برای مواقع اضطراری در آرامستان باغ رضوان با ظرفیت ۳۰۰ عدد ایجاد و سالن تطهیر این آرامستان بازسازی شده است.

آمادگی لازم در آرامستان باغ رضوان برای مواقع بحرانی

 حسین امیری، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   با اشاره به اقدامات انجام شده در آرامستان باغ رضوان از مهرماه سال ۹۷ تا مهرماه سال ۹۸ گفت: در این فاصله زمانی یکساله حدود ۵ هزار و سیصد و هفتاد و یک نفر که ۳ هزار و صد و چهل و دو نفر آن‌ها مرد و مابقی زن بوده اند، در آرامستان باغ رضوان دفن شده اند.

او با بیان اینکه در طول بازه زمانی یکساله ۴۲۶ نفر هم در آرامستان‌های محلی شهر اصفهان دفن شده اند، اظهار داشت: ساماندهی آرامستان‌های محلی شهر اصفهان از طریق مدیریت واحد، خدمات رسانی بهتر به شهروندان را در پی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به ساخت قبور چند طبقه در آرامستان باغ رضوان افزود: حدود ۵ هزار حفره جهت استفاده در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه در آرامستان باغ رضوان آماده شده است.

امیری در ادامه به اقدامات عمرانی انجام شده در آرامستان باغ رضوان اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان (ثامن) از سمت خیابان جی و میدان رحیل از سمت خیابان ارغوانیه باعث رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان شده است.

او افزود: سردخانه حجمی در قالب فاز ۱ و ۲ برای مواقع اضطراری در آرامستان باغ رضوان با ظرفیت ۳۰۰ عدد ایجاد و سالن تطهیر این آرامستان بازسازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اپلیکیشن باغ رضوان در قالب فاز ۳ تکمیل شده است، تصریح کرد: این اپلیکیشن در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان با امکانات متنوع طراحی شد و شهروندان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن خدمات موردنیاز خود را دریافت نمایند.

امیری افزود: تکمیل وتوسعه فیبر نوری در سطح قطعات، نصب میز مدیریت هوشمند و نصب استند‌های هوشمند اطلاع رسانی در سالن تطهیر از دیگر اقداماتی است که برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در آرامستان باغ رضوان ارائه شده است.
 
انتهای پیام/ی
 

تکمیل وتوسعه فیبر نوری در سطح قطعات آرامستان باغ رضوان

برچسب ها: آرامستان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.