برگزاری مناسب و شکوهمند انتخابات یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: برگزاری مناسب و شکوهمند این انتخابات یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان در ماه‌های پایانی سال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«افشین کریمی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : از مدت‌ها قبل و براساس برنامه زمان بندی شده وزارت کشور، کار برنامه ریزی برای برگزاری مناسب این رویداد مهم در قالب ستاد انتخابات استان و کمیته‌های زیرمجموعه، با جدیت تمام آغاز شده است.

او گفت : پیش‌بینی‌ها و برآورد‌های لازم پیرامون اعتبارات و امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای برگزاری انتخابات از مدت‌ها قبل در کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان آغاز شده و همچنان در حال انجام است.

معاون استاندار کرمانشاه به تشریح وضعیت اقتصادی کشور و تنگنا‌های موجود پرداخت و گفت: تحریم‌های گسترده و ظالمانه آمریکا مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است، ولی بی گمان با یک مدیریت خلاق و هوشمندانه می‌توان از این تنگنا‌ها عبور کرد و این تحریم‌های اقتصادی را به فرصتی برای توسعه کشور در ابعاد مختلف تبدیل کرد.

کریمی گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید باخلاقیت و اتخاذ تدابیر هوشمندانه از منابع موجود به بهترین شکل ممکن برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و با حضور حداکثری مردم بهره بگیرند.

او افزود: ادارات، سازمان‌ها و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان از امکانات و تجهیزاتی برخوردارند که از مجموع آن‌ها در انتخابات آینده به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد و کمبود‌های احتمالی در شهرستان‌ها نیز از طریق مرکز استان تامین خواهد شد.

انتهای پیام/د

آغاز کار برنامه ریزی برای برگزاری مناسب رویداد انتخابات

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار