«نسیم حیات» به کمک فعالان محیط زیست می‌آید

اولین قسمت برنامه ترکیبی ـ تولیدی «نسیم حیات» با محوریت بررسی چالش‌های آب و محیط زیست به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی روی انتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسن خواجوی تهیه کننده «نسیم حیات» گفت:این برنامه در هر قسمت، یکی از چالش‌های حوزه آب و محیط زیست کشورمان را در قالبی جذاب و با آیتم‌های متنوع بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه علاوه بر گفت و گویی داغ و چالشی با کارشناسان و مدیران مرتبط با موضوع برنامه، وضعیت کشورمان را در آن حوزه با وضعیت کشور‌های پیشرفته مقایسه کرده و حرکت‌های دانش بنیان و خلاقانه جوانان در گوشه و کنار کشور را برای حل این چالش‌ها به تصویر کشیده است.

خواجوی تصریح کرد: از دیگر جذابیت‌های «نسیم حیات» برای فعالان آب و محیط زیست، امکان ارسال ایده‌های حل چالش‌های محیط زیست و حضور صاحبان ایده‌های برتر در برنامه برای تبیین و حمایت از آن ایده است.

آلودگی آب، محیط زیست شهری، طراحی شهری، مدیریت پسماند، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و دیپلماسی آب موضوعات قسمت‌های ابتدایی این برنامه است.

«نسیم حیات» کاری از گروه اجتماعی هر هفته یکشنبه‌ها با اجرای اسماعیل باستانی از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار