اعزام ۱۶۴ مددجوی بهشهری به سفر‌های زیارتی

 رئیس کمیته امداد بهشهر گفت: ۱۶۴ مددجوی تحت حمایت درقالب طرح شوق زیارت  در ۸ ماهه امسال به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم اسدی رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: اعزام مددجویان تحت حمایت به اماکن زیارتی به منظور نشاط معنوی و آشنایی جامعه هدف با سیره و روش زندگی ائمه معصومین اجرا می‌شود.

او افزود: یکی از کار‌های مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به خصوص مددجویان بار اولی به زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: از مجموع افراد اعزام شده به این سفر‌های ۶۶ مددجو به مشهد مقدس ومابقی به عتبات عالیات اعزام شدند.

اسدی به اجرای طرح شوق زیارت از سوی این نهاد اشاره کرد و افزود: طرح شوق زیارت باهدف جذب کمک‌های مردمی برای کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشدند، از سوی این نهاد در حال اجرا است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست با کمیته امداد گفت: مردم این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و برای هرچه بهتر اجرا شدن طرح شوق زیارت با کمیته امداد مشارکت کنند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح شوق زیارت برای مددجویان کمیته امداد بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار