رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: ۱۵ آذر ماه سال جاری را آخرین مهلت ثبت نام در هجدهمین آزمون سراسری قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کامل گلباغی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۴ گروه امتحانی و ۱۶ رشته شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گروه معارف اهل بیت ، گروه حفظ قرآن کریم و گروه آموزش‌های الکترونیک در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشته‌های الکترونیکی این آزمون ۲۵ و ۲۶ دی ماه و بخش کتبی آن سوم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام در این آزمون از ۲۵ آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ۱۵ آذر ماه سال جاری را آخرین مهلت ثبت نام در هجدهمین آزمون سراسری قرآن کریم اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گلباغی ادامه داد: این آزمون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در جامعه برای فراگیری معارف قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش‌های قرآن و عترت در موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته‌های مختلف آموزش قرآن و عترت از دیگر اهداف هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت است.

هفدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در کردستان ۹ تا ۱۶ اسفند سال گذشته با شرکت ۶ هزار و ۱۵۷ نفر در ۱۸ رشته قرآنی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

۱۵ آذر ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در هجدهمین آزمون سراسری قرآن کریم در کردستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.