آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در چهارمحال و بختیاری

صبح امروز یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ همزمان با سراسر کشور، ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ همزمان با سراسر کشور، ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری‌های این استان آغاز شد و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد.

او افزود: در راستای ثبت نام، چهار حوزه انتخابی استان در فرمانداری‌های شهرستان شهرکرد، اردل و بروجن و لردگان آماده شده است.

مردانی اضافه کرد: داوطلبان همچنین می‌توانند به وزارت کشور، سفارتخانه‌ها و کونسولگری‌ها نیز مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایند

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان ثبت نام داوطلبان به مدت ۳۰ دقیقه پیش بینی شده است، بیان کرد: داوطلبان نمایندگی علاوه بر شرایط مندرج در قانون باید حداقل ۳۰ سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن به بالا داشته باشند.

مردانی ادامه داد: ستاد انتخابات استان از اردیبهشت ماه با ۶ کمیته فعال و درراستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات مجلس تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ز

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.