در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

انتقاد حجت نظری از تعطیل نشدن ادارات در روزهای آلوده تهران

حجت نظری نسبت به تعطیل نشدن ادارات در پی آلودگی هوای تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته هوای بسیار آلوده‌ای داشتیم که البته به رغم اینکه انتظارات از مدیریت شهری بود، اما تنها مرجع صالح برای رسیدگی به وضع آلودگی شهرداری نیست.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه ما این انتظار را در مردم ایجاد کردیم، چون سال گذشته که نزولات آسمانی فراوانی داشتیم دائما در محافل مختلف گفتیم بهتر شدن هوا به خاطر طرح ترافیک جدید است، در حالی که این طرح مخالفان زیادی هم در شورای شهر داشت و امسال نشان داد که هوا چگونه است.

حجت نظری گفت: از شهرداری تهران درخواست دارم در مورد اجرای طرح ترافیک برای سال آینده تجدید نظر کند.

او در ادامه دولت را مورد انتقادات جدی خود قرار داد و افزود: دولت و مقامات کشور در برابر تعطیلی ادارات و نهاد‌های عمومی به علت آلودگی هوا به شدت مقاومت می‌کنند که اگر این کار همراه تعطیلی مدارس انجام شود موجب خروج شهروندان از شهر شده و بر وضعیت هوا هم موثر خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: من انتظار دارم که دولت تعطیلات را به صورت قطره چکانی و روزانه اعلام نکند، زیرا خروج شهروندان از شهر زمانی رخ می‌دهد که چند تعطیلی به دنبال هم باشند.


بیشتر بخوانید: خرید فیلتر جذب دوده قانونی است/ اجرای طرح کنترل آلودگی هوا موفق نبود


حجت نظری تصریح کرد: نه به دولت قبل که هر روز منتظر بهانه‌ای برای تعطیلی بود و نه به دولت فعلی که حاضر نیست ادارات را در هیچ شرایطی تعطیل کند و این کار نشان می‌دهد که دولت اهمیتی برای سلامتی مردم قائل نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار